søndag den 13. april 2008

Endnu en dejlig forårsdag

 

Jeg kunne sagtens vænne mig til det klima, vi har nydt godt af i denne weekend.

Det blev til endnu en dag i haven, der er trimmet og nusset i næsten hver eneste krog nu, en mus er blevet behørigt begravet med gravsten, en snegl har fået sig et slot, og jeg er blevet budt på de lækreste sandkager.

Familien er genforenet. Børnene nyder hinandens selskab ude i sandkassen, og ind imellem bliver tonen lidt skinger, når der er uenighed - de er vist, som søskende er flest, og sådan skal det være...

Nu trænger jeg til en stund med benene oppe og ingenting på programmet. Jeg kan godt mærke i kadaveret, at det er uvant med den omvendte arbejdsstilling, og hænderne er noget udtørrede - så en god creme og en ligeså god sofa er vist, hvad der skal til.
 

3 kommentarer:

  1. Jeg har også nydt det gode vejr ude i haven og i skoven. Det må gerne fortsætte sådan :-)

    SvarSlet
  2. Åh ja det har været sådanne en pragtfuld weekend :-D

    SvarSlet
  3. Åh ja, Anette - det kunne da være dejligt. Men det går jo den vej, selv om det sikkert vil gå op og ned...

    Ja, Bambi, den har været skøn! Jeg har helt glemt, hvor dejligt det er at opholde sig i haven.

    SvarSlet