tirsdag den 22. januar 2008

Godt i gang

 


Delene til Frejas kattedragt er klippet ud. Jeg har ikke noget ordentlig tilskærerbord, så jeg kravler rundt på gulvet og klarer den slags - det går helt fint...

Mønster bruger jeg ikke. Det er ikke skøn-syning, men skal bare fungere, så jeg ser bare efter noget af Frejas tøj, så det kommer til at passe nogenlunde i størrelsen.

Nu skal delene bare lige syes sammen.

Der er faldet ro på huset efter en lang dag med børnehave, skole og arbejde. Freja er puttet, og opvaskemaskinen summer i køkkenet. Emil sidder over for mig og laver lektier. Det er rigtig hyggeligt. Om lidt er der vasketøj, der skal lægges sammen, måske skal jeg sy lidt, inden det er tid at plante mig i sofaen med en god bog - den synger på sidste vers, så den er svær at slippe...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar