mandag den 7. marts 2011

Fotosession

 

 

DSC05002  DSC04997

 

To udklædte stillede op til fotosession, Freja inden hun tog i skole i morges, og Emil i eftermiddags, hvor han lod sig lokke i tøjet igen for min skyld. I hans aldersgruppe er der ikke fastelavnsfest i skolen, så hans udklædning blev kun brugt i fredags, hvor en stork, en mus og Tintin var til fest i valgmenigheden, mens jeg var på kursus.

Musen er indtagende og sød, synes moren selvfølgelig, men udklædningen kom vi nemt om ved i år. Til gengæld blev der lagt noget mere tid i Tintin-tøjet, og sådan må de leve med at skiftes lidt til den store tur, når min tid skal prioriteres.

Håret til Tintin var den store udfordring – lidt morgenhår må han nok siges at have – men jeg synes, det er rigtig fint, at Emil har klaret den side af sagen helt selv. Og jeg har lært en smule om filtning… Og hvordan man syr lommer af den slags, der er i bukserne (aner ikke, om de hedder noget særligt), til gengæld hoppede jeg let og elegant over linningen og buksekanterne og klarede det med løbegang og elastik.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar