søndag den 17. august 2008

En søndags stille ro

 

Børnene har fået lov at lege med vand på værelset - med et håndklæde som underlag, og det er en fryd være med på en lytter, når de har godt gang i rollelegen.

"Skaat, vi skal spise nu."
"Jamen, sovsen er altså ikke helt færdig."
"Skaat..." osv...

De er ved at lave aftensmad - pandekager, og en sovs af bl.a. kirsebær, blåbær, jordbær, melon, pære, citron, lime, æg, tomat og løg. Spændende lyder det da. De skal også have to piller til - jeg ved ikke lige, hvor de har det fra - det er altså ikke, fordi vi plejer at fylde dem med piller...

Hvad mig selv angår, er jeg langsomt ved at vende tilbage til overfladen. Jeg er feberfri, men stadig lidt mat, så jeg tager det stille og roligt. Jeg tror, jeg vil ud at mærke sommeren i dag. Jeg kan vist lige nå det...

2 kommentarer:

  1. Hej Annette!
    Jeg tror jeg vil gøre det samme som dig - ud at nyde solskinnet i haven nu. Resten af familien er taget til gudstjeneste, så her er godt nok stille......
    Knus og god bedring til os to :-)

    SvarSlet
  2. Det lyder fornuftigt, Pia :o)
    Håber, det går bedre med dig.
    Knus

    SvarSlet