torsdag den 30. juli 2009

Efterårsdag i juli

 

Regn og rusk

 

Det regner og rusker som en anden efterårsdag. Vi forskanser os og nyder livet indendøre, og det passer os rigtig fint. Jeg var aktiv fra morgenstunden og fik øvet et par timer i kirken, mens børnene så morgenTV. Resten af dagen kommer vist til at gå med hovedet i de uudpakkede flyttekasser, der til gengæld bliver færre og færre. Brian har fået samlet reolen i kælder-kontoret, så den er lige til at gå til og fylde med bøger.

Vi har glædet os til at få vores nye sofaer, der skulle ankomme i dag. Det gjorde de også, men chaufførerne måtte pænt tage den ene med sig igen – den havde forkert farve. Øv! Det er ikke vores første dårlige oplevelse med Idémøbler/Garant, da vi også havde bøvl med gulvbelægningerne, vi købte der. Nej, må jeg så be’ om IKEA, der ved man da, hvad man får ;o) (Og jeg er sikker på, at mange har haft gode oplevelser hos førnævnte koncern, og det er god kvalitet og alt det der – det er bare os, der har været uheldige…)

5 kommentarer:

  1. Øv med sofaen...
    Dejligt at der igen er lidt nyt på din blog, Annette (;

    SvarSlet
  2. Det er en af de trælse ting, når man glæder sig til at få det nyindkøbte.
    Håber den manglende sofa kommer snart!

    Hvilken flot udsigt i har trods regnen :0)

    SvarSlet
  3. Ja, Helle, øv - men vi er glade for den, vi har fået :o)
    Jeg har også ventet på dine kommentarer - der har jo været liv et par dage ;o)

    Vi håber også, septemberliv.
    Jeg elsker vores udsigt, både i regn og sol :o)

    SvarSlet
  4. Det har du sikkert, Annette - men jeg har været på Mørkholt 1 uges tid og er kommet hjem i dag. Havde dog gratis internetadgang 1 times tid, så derfor kunne jeg godt komme med et par kommentarer, selvom jeg var på ferie (;

    SvarSlet
  5. Den undskyldning godtager jeg, Helle ;o)
    Håber, du har haft en rigtig god ferie!

    SvarSlet