mandag den 27. juli 2009

Udsalg

 

Der har ikke været meget tid til at frekventere sommerudsalget i år. Men da jeg fik en nyhedsmail fra en af mine yndlings-webshops, Nordhjem.dk, der venligt, men bestemt, gjorde opmærksom på at det var sidste udsalgsdag, kunne jeg ikke lade den chance gå forbi og gik ombord i de mange fristende tilbud.

Det er efterhånden nogle uger siden, pakken landede på matriklen, men bloggen bærer mildt sagt præg af en smule stilstand for tiden – og bedre sent end aldrig – her er høsten:

 

Lækkerier

 

Lidt til huset, lidt til mor og lidt til datter. Sådan! En rigtig god høst, til næsten ingen penge – lige som jeg kan lide det. Clox-skoene fik jeg for en halvtredser (sat ned fra 400 kr.), og de er som en drøm at have på. Og blomster kan man aldrig få for mange af!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar