fredag den 2. oktober 2009

Frokostpause

 

De to skiver rugbrød og en avocado, jeg skyndsomst havde puttet i en pose i morges, lå stadig og tronede på køkkenbordet, da jeg tog i kirken. Det er vist et symptom, når jeg er stresset – det skete også i går…

 

Lækkert!

 

Men så havde jeg en god undskyldning for at trække stikket ud og holde frokostpause i ro og mag herhjemme. Og når der så er brødrister, hytteost i køleskabet og tomat, hvorfor så ikke gøre frokosten lidt ekstra lækker?! Tippet fik jeg i sin tid af Anne, og det er bestemt skrevet bag øret, for ristet brød med avocadomos, hytteost, tomat, salt og peber – er en himmerigsmundfuld!

2 kommentarer:

  1. Puha, jeg bliver pludselig opmarksom paa min mave.
    Er lige kommet hjem fra havet, og jeg er suuulten:)

    SvarSlet
  2. Velkommen her, Ravheksen :o)
    Håber, du for længst har fået noget i maven ;o)

    SvarSlet