mandag den 12. oktober 2009

Afsløring

 

Nu er det endelig ved at være tid for afsløring af hemmeligheden, vi blev pålagt dengang i august, hvor vi for en eftermiddag blev forvist fra vores nye hjem.

Inge og Septemberliv var faktisk ret så meget på sporet, for i morgen aften vil noget, der ligner disse billeder, tone frem på skærmen, når Hammerslag sender fra Herning.

 

Entré Entré Køkken Stue

 

Vi glæder os vildt meget til at se det, selv om det også bliver lidt specielt at se andre mennesker gå rundt i vores hjem, uden vi selv har været med. Vi er meget spændte på at høre mæglernes kommentarer til huset og ikke mindst deres bud på købsprisen.

Det er vist nærmest det tætteste, jeg kommer på en berømmelse, og det ligger da slet ikke til mig at skulle holde på sådan en hemmelighed så længe, men det har været et klart ønske fra DR’s side, så det efterkommer vi selvfølgelig.

Børnene glæder sig også meget til at se udsendelsen, der er lagt op til en rigtig hyggeaften omkring kassen, med slik på bordet, som det (åbenbart) hører sig til, når der rigtigt skal hygges igennem, og øjne og ører på stilke…

12 kommentarer:

  1. Hvor sjovt - jeg er vist ikke hjemme i morgen aften, men jeg elsker Hammerslag. Hurra for DRs web-tv :)

    SvarSlet
  2. Det vil jeg glæde mig til at se.
    Jeg er stor fan af Hammerslag :)

    God gået at holde på en hemmelighed så længe. Jeg ville godt kunne, men det er godt nok svært.

    SvarSlet
  3. Mega-sjovt, Stine ;o)
    (Jeg er også storforbruger af web-tv, dejligt at kunne se tv, når det passer mig...)

    Septemberliv, jeg er også generelt vild med Hammerslag, men i morgen er det selvfølgelig noget helt særligt.
    Det har sandelig også været svært! Må også indrømme, at vi har lækket lidt til de nærmeste... :o)

    SvarSlet
  4. Kære Annette!
    Ja det har været noget af en hemmeligehed at bære rundt på. Vi er ikke hjemme i aften, men vi optager det og så skal det ses en anden gang. Og det glæder jeg mig til :-)
    Herligt at børnene også går op i det med liv og sjæl. I må ha den skønneste aften foran tv'et!

    Knus Pia

    SvarSlet
  5. Ihh sikke et fint hus.. Og køber har god smag, tydeligvis! Fin bemærkning han kom med der!

    Tillykke med jeres dejlige hjem!

    SvarSlet
  6. Optagelser er en god ting, når de virker, Pia - vores gik i fisk ;o) Men jeg tror, der er et par stykker, der har optaget, og så bliver det vel også genudsendt...
    Det var i hvert fald sjovt at se, og vi hyggede os i den grad!

    Mange tak, Laila :o) Og du kan tro, vi hørte den lille bemærkning - det kan vi jo leve højt på længe ;o)

    SvarSlet
  7. Rigtig dejligt hus og ikke mindst haven. Vild med køkkenet fordi det IKKE er hvidt eller sort. Tillykke med det og den fine bemærkning ;-)

    SvarSlet
  8. Det er et rigtig dejligt hus, I har og en usædvanlig skøn terasse og have.
    Jeg er overrasket over, det ikke er dyrere at købe et hus som jeres.
    "Og køber har god smag" Det er sådan en sætning, der kunne broderes og hænges i glas og ramme :-)

    SvarSlet
  9. Det var som de andre også skrev, rigtig fine bemærkninger og sikken en flot terasse. Den er med til at gøre den mere lækker.

    Så har jeg tagget dig. Hvis du har lyst til at lege med, så se forbi her...
    http://septemberliv.blogspot.com/2009/10/koksgra.html

    SvarSlet
  10. Tak, Deborah :o)
    Jeg må faktisk indrømme, at hvis jeg havde haft valget, var køkkenet blevet hvidt ;o) Men jeg er faktisk blevet ret glad for det grønne...

    Jeg er helt enig, Betty ;o)
    Vi nyder godt af at bo i den billigere ende af landet, og så er det jo den helt rigtige tid for sådan nogle førstegangskøbere som os :o)

    Vi er også meget glade for vores terasse, Septemberliv - og glæder os til at få mere tid til at bruge den næste sommer...
    Jeg vil meget gerne lege med, når jeg lige har tænkt mig om... :o)

    SvarSlet
  11. Nej, hvor er det et dejligt hus! Det kan jeg godt nok godt forstå, at I faldt for - og jeg vidste godt, at køber havde god smag! :)

    SvarSlet
  12. Uh, Astrid, du får mig helt til at rødme :o) Tusind tak!

    SvarSlet