tirsdag den 25. august 2009

Husvild eftermiddag

 

Stue

 

I aften skal jeg bare lave ingenting… Læne mig tilbage og nyde frugten af de sidste dages arbejde… For der har været tryk på i de sidste dage. En dejlig weekend, helt fyldt op med både gadefest og menighedslejr, efterfulgt af et par dage med travlhed i huset. Projekter er blevet gjort færdige (ikke alle, ork nej, der er stadig masser at tage af), der er ryddet op fra kælder til kvist og gjort rent til den helt store guldmedalje. Faktisk har her aldrig før set så pænt ud, og jeg tvivler på, at det nogensinde gør det igen. Og hvorfor så denne voldsomme aktivitet? Ja, det må jeg faktisk ikke fortælle, men jeg lover, at sløret nok skal blive løftet engang om laaang tid.

 

 Entré EntréKøkken Stue   

 

I eftermiddag har vi været kortvarigt husvilde. Til aften måtte vi komme hjem igen, men det var faktisk overhovedet ikke noget problem at få sådan en eftermiddag til at gå. Efter vores dårlige oplevelser med Idémøbler må jeg sige til deres ros, at de har formået at råde bod på deres fejl. Vi fik et tilgodebevis som undskyldning og har hygget os blandt puder, lyskæder og andre hyggeting. Eftermiddagen sluttede med tidlig aftensmad på McD til børnenes store glæde, før vi kunne vende tilbage til vores skønne hus. Og uden at tænke på oprydning, opvask eller det, der ligner, vil jeg bare nyde den lange aften, der ligger foran mig.

 

Udestue

6 kommentarer:

  1. Kære Annette!
    Du forstår da godt nok rigtig, at gøre en anden en nysgerrig..... ;-)

    Jeg håber du nyder din aften i jeres dejlige hjem :-)

    Knus fra Pia

    SvarSlet
  2. Ja, det ser unægtelig noget anderledes ud end til havefesten, hvor der var liv og glade dage og dermed også mange mennesker og ting/mad over det hele... Skønne billeder!

    Jeg glæder mig til vi får lov til at opleve hemmeligheden : )

    Dejligt at du bare kan nyde - og være...

    SvarSlet
  3. Det gør jeg, Pia ;o)
    Og du kan tro, jeg nyder... God aften til jer!

    SvarSlet
  4. Øhh, jeg tænker foto-session af en eller anden art til et eller andet medie.... fordi det kan jo ikke være fordi I har haft en ejendomsmægler på besøg...

    SvarSlet
  5. Ja nu er vi nysgerrige!!
    Jeg tænker Peter Ingemann...
    men uanset hvad hemmeligheden er, så er der gjort rent og ryddet op og det er sådan en dejlig følelse, når det er gjort :)

    SvarSlet
  6. Det ser en smule anderledes ud, Helle ;o) - og begge dele er godt på hver sin måde.
    Inge og Septemberliv - min mund er lukket med syv segl ;o) Selv om jeg gerne ville fortælle mere, må jeg ikke...
    Og det er skønt med en anledning til at få gjort noget ved bunkerne.

    SvarSlet