søndag den 2. august 2009

Det virker…

 

- vores nye spisebord :o)

 

God plads til ti

 

Der var god plads til en rigtig hyggelig vennemiddag i går. Jeg nyder alle de gode oplevelser, vi får i vores nye hjem, med familie og venner – de er med til at gøre det til vores og til et sted, hvor der bare er rigtigt godt at være.

Dagen i dag er tilbragt på vejen – en “smuttur” til Tyskland og tilbage igen kan snildt klares på en søndag eftermiddag, især når bilen er stoppet med CD’er, spil og bøger til børnene, og hækletøj til mor’en. En trampolin til haven har høj prioritet, selv om jeg ikke synes, den pynter – men den vil være god til at hive vores børn fra computeren og ud i haven, de trænger til at få rørt kroppen, og Freja har længe efterspurgt sådan en kæmpe. Nu har vi pladsen, men vi ville gerne prøve med en lidt mindre model end den helt store, og den fandt vi hos Fleggaard til en god pris. Samtidig kunne vi lige få provianteret drikkevarer til en snarlig havefest – to fluer med et smæk, men nu er jeg også brugt for i dag. I morgen, når belysningen er til det, kan jeg forevige tørklædet, som blev færdiggjort på turen.

3 kommentarer:

  1. Tillykke med jeres nye hjem. Det ser super hyggeligt ud. Jeg har ikke lige haft tid til at lægge kommentarer, men jeg har nydt at læse, hvor meget I har tænkt på børnenes og kattenes trivsel i flytteprocessen. Jeg tror, det har været rart at være kat og børn i jeres flytning (som jeg ellers ikke forbinder med noget rart)

    SvarSlet
  2. Hej Annette - Tusind tak for sidst - både møbler og mad levede jo fuldstændigt op til standarden - perfekt! Og tak for provianteringen - mon ikke vi klarer os et par dage ...;-)?

    SvarSlet
  3. Mange tak, Betty - og tak for din søde kommentar :o) Det går jo begge veje, jeg får heller ikke kommenteret så meget, som jeg gerne ville.
    Det er vigtigt for os, at både børn og dyr trives med sådan en omvæltning, og jeg håber, du har ret i din fornemmelse :o)

    Selv tusind tak, Lisbeth! Og det var så lidt - eller... jeg håber da, I klarer jer ;o)

    SvarSlet