søndag den 16. august 2009

Taknemmelig

 

Havefest HavefestHavefest Havefest

 

Vi havde en fantastisk fest!

Alt gik bare så godt – vejret artede sig, teltet blev lige, som jeg drømte om, maden var lækker (både gæsternes bidrag, og i al ubeskedenhed også mine egne) – men det vigtigste, det der gjorde festen, var, at vi var sammen med vores kære, der var kommet for at glæde sig sammen med os. Og det var skønt!

I dag, dagen derpå, startede tidligt, for jeg havde ikke fri og havde lige en gudstjeneste, der kaldte på mig. Det gik nu også  altsammen, jeg bliver som regel først rigtigt smadret dagen efter dagen derpå, og i morgen har jeg fri.

Resten af dagen er gået med oprydning. Det har taget sin tid, men jeg hygger mig faktisk rigtigt meget med at rydde op efter en god fest, når tiden er til det. Man går og gennemlever festen igen, tænker tilbage på de gode oplevelser, spiser lidt rester, ser billeder, kigger nærmere på alle de dejlige gaver – og mærker varmen og taknemmeligheden brede sig dybt inde. 

 

HPIM9019b

6 kommentarer:

  1. Det ser fuldstændig lige så hyggeligt ud som det var... (;

    SvarSlet
  2. Hvor er der dog bare helt utroligt hyggeligt i det telt der, det ser i hvert fald sådan ud på billederne :o)

    SvarSlet
  3. Og jeg er taknemmelig for, at min familie og jeg var blandt de inviterede, som var med til festen. Det var rigtig hyggeligt. Det er nogle skønne rammer, I har fået til jert familieliv.

    SvarSlet
  4. Jeg synes også, det var superhyggeligt - ikke mindst på grund af jer, der var der til at sprede varme og hygge.

    SvarSlet
  5. Hvor ser det altså bare hyggeligt ud, og hvor havde du gjort det fint med de prikkede duge, lys og blomster! Jeg kan sagtens forestille mig, hvordan det har været at nyde godt selskab til langt ud på aftenen i de omgivelser! Har lige siddet og kigget billeder fra jeres hus - hvor ser der altså dejligt ud i jeres nye verden - tillykke med den! :)

    SvarSlet
  6. Jeg var også selv rigtig godt tilfreds med resultatet, Astrid - fik idéen med de prikkede duge i 11. time, de koster næsten ingenting i Stof og Stil, og var så heldig at kunne låne flasker og glas af en veninde - og med en have fyldt af blomster, så kan det jo næsten kun blive godt :o)
    Og tak! Vi er også bare SÅ glade for vores nye verden :o)

    SvarSlet