lørdag den 15. august 2009

Pæne udsigter

 

Festtelt

 

Fra mit køkkenvindue er der udsigt til et hyggeligt festtelt. Udsigten fra himlen er til gengæld ikke for køn, men DMI lover, at det nok skal blive godt, inden gæsterne kommer i eftermiddag, så det sætter jeg min lid til.

 

Pæne udsigter

 

Om lidt sætter jeg brød i ovnen, der mangler bordpynt, lys i træerne, og så lige alle de sidste detaljer, men formiddagen er lang, og jeg er meget forventningsfuld. Vi er SÅ klar til en forhåbentlig rigtig hyggelig dag!

7 kommentarer:

  1. Jeg håber, at i får en rigtig dejlig dag, Annette og at regnen inden længe trækker væk fra Herning.

    Det lyder som en rigtig skøn fest i der har planlagt...

    SvarSlet
  2. Jeg er sikker på, at regnen stopper lige over middag og i løbet af eftermiddagen solen skinne. Det har i og alle de andre gode arrangementer idag fortjent.
    Rigtig god fest!

    SvarSlet
  3. Hej Annette. Vi håber I får en rigtig dejlig dag i dag. Vi tænker på jer, og er kede af at vi ikke kunne være med, øv! Men nyd dagen og maden ;o)
    Kærligst Miriam og Kasper

    SvarSlet
  4. Med alle dine forberedelser, et hyggeligt telt og kærkomne gæster kan det kun blive en dejlig dag. Så pyt med om regnen trommer på teltets tag...selvom sol ville være at foretrække.

    En rigtig dejlig fest til dig og din familie. :))

    SvarSlet
  5. Tak for en superhyggelig dag, Annette (;
    Regnen kom heldigvis ikke til at fylde noget særligt... Det gjorde til gengæld hus, have og telt fyldt med charme, hygge og en hjemlig atmosfære!

    Der blev kræset for smagsløgene med flere kulinariske oplevelser -mhh... og mums, mums...
    Får helt lyst til at forsøge mig med at lave is (;

    SvarSlet
  6. Tusind tak for en fantastisk aften/nat - SÅ skønt at være hos jer. Er på vej i seng og tænker på dig min stakkel som skal tidligt op i morgen...Vi kunne ikke snøvle os hjem - det var så hyggeligt;-) Knus

    SvarSlet
  7. Annet og Olines, vi havde en fantastisk dag - og var meget heldige med vejret! Regnen stoppede til middag som lovet, og der kom kun en smule finregn et par gange.

    Vi tænkte også på jer, søster, og savnede jer! Håber, I også havde en god dag.

    Du har ret, Ulla, det er jo ikke vejret, der gør en god fest - men dejligt, at det var en god medspiller.

    Selv tak, Helle! Og god fornøjelse med isen, vi smager gerne til ;o)

    Og selv tusind tak, Lisbeth. Jeg havde også en smule medlidenhed med mig selv, da jeg stod op. Men det var det hele værd, for vi nød dagen i dén grad - og er glad for, at I havde lyst til at blive hængende :o)

    SvarSlet