torsdag den 20. august 2009

Fyraften

 

   Blomsterpynt

 

Den første laaange torsdag efter sommerferien er overstået. Jeg har nydt at starte blødt op efter ferien – nu kører det hele igen, kor, hverdagsgudstjenester osv., og jeg kan mærke, at jeg skal til at tage mig sammen og få passet mine sengetider. Det kommer nemt til at skride hen over sommeren, men det går ikke i det lange løb. Og man øver altså bare ikke så godt, når man sidder og nikker med hovedet imens…

 

Blomsterpynt

 

Jeg har nydt blomsterne, der har pyntet overalt i stuen efter festen – nu er de ved at takke af, og det er også helt okay. Der er stadig noget at plukke af i haven, selvom roserne snart ser ud til at lukke ned for i år. Hortensiaen står stadig i fuld flor – jeg er helt vild med den lilla farve, der ligger et sted mellem de lyserøde og de blå.

 

Hortensia

2 kommentarer:

  1. Ja, Hortensiaen er bare superflot i farven, Annette!

    SvarSlet
  2. Vist min yndlings, tror jeg, Helle :o)

    SvarSlet