fredag den 28. august 2009

Hjemme bedst

 

Jeg har bevilliget mig selv en kort arbejdsdag for at kunne pleje min forkølelse – så jeg er allerede hjemme, og det er skønt! Ude er godt, men hjemme er i sandhed bedst, og selvom jeg også hygger mig på mit arbejde, kan jeg bogstaveligt talt mærke, hvordan skuldrene falder ned, og vejrtrækningen når helt ned i maven, når jeg træder indenfor døren.

 

Guldpift

 

Nu vil jeg bare nyde freden og roen, inden børnene får fri fra skole – om det bliver til en morfar på sofaen i selskab med vores nye pude, eller det bliver med strikketøjet, vil tiden vise…

PS. Normalt ville jeg aldrig drømme om at give så mange penge for en pude, men når man nu skal bruge et helt gratis tilgodebevis, så er det da skønt at gå hen på hylden og vælge den fedeste pude… Og denne – den er da glad!

2 kommentarer:

  1. Hej Anette. Jeg kom forbi dig via Pernille og nu får du en lille hilsen :-)

    Jeg syntes det er en skøn pude og jeg er særligt vild med at der er limefarve på. DEN er en af min favoritter.

    Jeg ønsker dig en dejlig eftermiddag med nørkleri og så håber jeg din forkølelse snart går over.

    venlig hilsen
    Henriette
    www.defemibyen.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej Henriette - tak for din hilsen, og velkommen her :o)

    Jeg er også vild med lime - og så med de små guldklatter hist og pist på puden :o)

    SvarSlet