lørdag den 1. august 2009

Husets mest brugte hjørne

 

- er uden tvivl computerhjørnet i køkkenet. Og nu er det oven i købet blevet rigtigt hyggeligt!

 

Computerhjørnet

 

Der mangler lige lidt styr på ledningerne, og så skal der hylder på endevæggen, men det er den slags ting, der kommer hen ad vejen.

Opslagstavlen har vi i form at snore med klemmer, masser af hyggelige postkort, billeder og andet pynt – og går fandt vi så den egnede kasse til de større papirer, der fylder så meget på sådan en opslagstavle. En rigtig god løsning, synes jeg.

 

Opslagstavlen

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare dejligt, hyggeligt og meget brugbart ud, Annette !!
    Jeg er vild med snorene med klemmer, som I også havde før - og jeg kan særligt godt lide kassen til størrer papirer... Den passer supergodt ind (;

    SvarSlet
  2. Jeg er også vild med vores hjørne, Helle - og med min nye kasse :o)

    SvarSlet