fredag den 14. februar 2014

Hjemme…

 

 

Mirabeller

 

Mirabellegrenene i stuen stod i fuldt flor, da jeg i går kom hjem efter nogle dage hos min kæreste. Et vidunderligt syn at blive mødt med.

Det svinger, hvor meget jeg er hjemme i ugerne, hvor jeg ikke har mine børn. I denne uge har der ikke været så meget arbejde, så jeg har tilladt mig at tage det lidt let og nyde et par dages frihed, selvom jeg ikke har ferie.

Når jeg kommer hjem efter nogle dage hos kæresten har jeg altid følelsen af lige at skulle bo mig ind her – at nusse lidt rundt, skrue op for varmen, kæle med kattene, vande blomsterne osv., før det rigtigt føles som hjem igen. Nu mangler jeg bare lidt indkøb, før jeg er helt klar, til børnene i aften kommer hjem til mig igen.

Men først en tur i haven – det er jo helt forårsagtigt skønt derude…

Dejligt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar