lørdag den 15. september 2012

Hjem…

 

 

DSC00171

 

Den første pelargonie er flyttet ind.

I løbet af den næste uge følger resten af det, jeg nu kan kalde mit.

Mange brikker begynder at falde på plads, og efter en lang periode med en følelse af rodløshed, kan jeg blive totalt høj ved tanken om, at der står en lejlighed klar og venter på, at jeg gør den til mit hjem.

Om det bliver for kortere eller længere tid, ved jeg endnu ikke. Pladsen er lidt trang, men det betyder mindre, for der er hyggeligt og rart at være.

I dag var børnene med for at tage det, der også i en del af tiden bliver deres hjem, i øjesyn, og vi indviede lejligheden behørigt med hygge og Minotaurus-spil midt på det tomme stuegulv.

Jeg er fuld af fortrøstning og glæder mig meget til at skabe gode rammer for et nyt kapitel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar