lørdag den 12. april 2008

Jeg, en kaffedrikker...

 
 

Det er mærkeligt at måtte sige det, men jeg tror, det er den vej, det går. For 5-10 år siden kunne jeg nærmest ikke tvinge kaffe i mig, men efterhånden er jeg blevet mere og mere glad for smagen, og nu har jeg det faktisk ofte sådan, når jeg drikker te, at - jo, det er da meget godt, men en kop kaffe ville nu ikke være helt af vejen.

Jeg har indtil nu kun drukket kaffe, når jeg har været i byen - det er så omstændeligt at skulle til at brygge selv, da vores kaffemaskine normalt er gemt af vejen for ikke at fylde på køkkenbordet. Men nu har jeg købt en dåse "instant coffee" - altså frysetørret kaffe, så det er lige til at røre op i en kop vand, så kan det da ikke blive nemmere, og jeg synes bare, det smager godt!

Min stor-kaffe-drikkende familie vil sikkert rykke sig i håret og sige, at det ikke er rigtig kaffe, men dem om det :o) De vil sikkert heller ikke mene, jeg er helt "omvendt" endnu - jeg vil nemlig helst have den med en god sjat mælk i.

Og så lige et stykke mørk chokolade til, hækletøjet ved hånden og et gammelt afsnit af "Spice med Price", så er min lykke gjort sådan en stille lørdag aften med fuglesang i haven!

3 kommentarer:

  1. Jeg synes nu også frysetørret kaffe smager ganske udmærket...
    Og mørk chokolade til er absolut prikken over i`et : )
    Det lyder som en skøn aften du har haft, Annette !

    SvarSlet
  2. Det er skægt som vi ændre os... Jeg har tidligere været en stor kaffe drikker og kunne da i nød drikke The...
    Jeg er nu gået den modsatte vej og vil helst have en kop the... :-D

    SvarSlet
  3. Det var en dejlig aften, Helle :o)

    Ja, Bambi, det er sjovt som vi ændrer smag - jeg har kun sjældent hørt, at det er gået den vej, fra kaffe til te...

    SvarSlet