fredag den 4. april 2008

Weekend...

 

Vi har weekend - og endda en af slagsen, hvor jeg ikke skal arbejde før søndag morgen. Jeg synes godt nok også, jeg trænger. Den forkølelse tærer på mit overskud, og vi har ikke været meget hjemme i de seneste dage. Men indtil på søndag er der ro - der er ikke andet på programmet end en indkøbstur, lidt rengøring og den slags sysler, og jeg vil nyde det i stor stil.

Aftenen tror jeg skal tilbringes i selskab med mit hækletøj og måske en bog. Brian kommer jeg ikke til at mærke meget til. Vi får leveret en ny computer senere på dagen, og så skal han rigtig lege. Og jeg - jeg glæder mig, til jeg får den bærbare næsten for mig selv ;o)

7 kommentarer:

  1. Lucky you!! God weekend til dig og din familie.

    SvarSlet
  2. Tak og i lige måde, Vibeke

    Ja, Bambi, det er superdejligt :o)

    SvarSlet
  3. Kære Annette!
    Her har vi også en weekend uden planer for i morgen lørdag og søndag eftermiddag står den på gudstjeneste. Ved ikke rigtig om vi finder på noget eller bare vil nyde livet herhjemme - men god weekend til jer og god bedring til dig med den forkølelse :-)
    Knus fra Pia

    SvarSlet
  4. Tak for det, Pia - og god weekend til jer også!

    SvarSlet
  5. Det lyder rigtig rart. Jeg håber du får en god weekend og plejet dig selv lidt, så du kan komme over den forkølelse :-)

    SvarSlet
  6. Tak, det håber jeg også, Valdemarsro :o)
    Også en god weekend til dig.

    SvarSlet