tirsdag den 25. december 2012

Glædelig jul

 

 

Julestuen...

 

En stille juledags aften, helt for mig selv, men aldrig helt alene.

Mange blandede følelser og tanker myldrer rundt i mellem hinanden, mens jeg lander ovenpå en dejlig juleaften. Jeg sidder og giver dem alle plads, og nyder at jeg har tiden og roen til det.

Men mest af alt er jeg fyldt af taknemmelighed. Jeg har stadig så meget at sige tak for, så meget varme og kærlighed omkring mig og al mulig grund til glæde.

Rigtig glædelig jul til jer, der kigger forbi her.

2 kommentarer:

  1. Tak, - og en glædelig jul til dig.
    Hvor der ser hyggeligt og varmt ud hjemme hos dig...
    Kh Tante T

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Tante T :-)
      Jeg nyder altså også at jule lidt her, trods den sparsomme plads :-)

      Slet