lørdag den 22. februar 2014

Indpakning…

 

 

Pap...

 

Jeg elsker, når tingene er pakket pænt ind.

(På alle måder – måske har jeg indimellem tendens til at pakke lidt for pænt ind, når jeg skal sige, hvad jeg mener – men det er jo en helt anden snak.)

Sådan en emballage som på denne papvin, falder jeg pladask for. Så meget, at jeg nu har købt den to gange. Og endeligt konkluderet, at vinen desværre ikke er noget at skrive hjem om… Så det bliver ved de to.

Men den er da smuk… – en af livets mange små glæder, som er værd at samle på.

2 kommentarer:

  1. Har du fundet den i DK ? - Hvis hvor?

    Kunne selv finde på at vælge sådan en emballage. Dog skal det også være en vin jeg kan drikke ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er købt i Rema1000. Jeg synes, den er lidt intetsigende og flad i smagen, men du kan da give den en chance :-)

      Slet