lørdag den 10. juli 2010

Sommerlykke

 

 Alliummark

Amsterdam

Amsterdam

Amsterdam

Amsterdam

Strandtur

Strandtur

 

For et øjeblik stikker jeg næsen frem for at dele et par indtryk fra Holland. Vi har nydt turen i fulde drag – landet er meget charmerende, jeg blev betaget af den afslappende og imødekommende stemning i Amsterdam, vejret var pragtfuldt, og selskabet kunne ikke være bedre.

Vi kom til et land klædt i orange, semifinalen i VM blev vundet, mens vi var dernede, og for et kort øjeblik blev selv jeg grebet af fodboldfeberen. Det var noget helt særligt at opleve euforien, og jeg vil også sidde klistret til skærmen i morgen, når finalen løber af staben, og selvfølgelig heppe på Holland…

Jeg hader at sige farvel, både til gode oplevelser, familie og et land, vi forhåbentligt kommer til at se igen. Og sådan en dag som i dag bliver både brugt til at savne, bearbejde alle oplevelserne – og så til at lande stille og roligt herhjemme, for det er da også skønt at komme hjem igen.

Haven har levet sit eget liv, mens vi har været væk – det er vildt, hvad der kan ske på en (sommer)uge, og jeg nyder at gå og opdage små eksplotioner rundt omkring.

Rundt omkring mig er der kaos, sådan en uges bagage bliver ikke lige pakket ud på en dag, for vi tager det stille og roligt og nyder sommeren, og at der er masser af ferie tilbage i posen. Børnene har puttet sig i teltet i haven, der er lejrstemning for alle pengene, i køkkenet dufter der af hyldeblomsterne, der lige på falderebet når at blive til saft, og jeg vil trække mig tilbage i min ferierus.

Om der kommer flere indlæg på bloggen, vil tiden vise, for jeg tager alting som det kommer og vil lade de umiddelbare indskydelser råde. Det gør mig rigtigt godt, kan jeg mærke.

Sommeren gør mig godt!

Fortsat rigtig glædelig sommer til jer!

2 kommentarer:

  1. Helle Nørgaard Nielsen10. juli 2010 kl. 23.50

    Sikke smukke og stemningsfyldte billeder, Annette!
    Det lyder som en rigtig god idé at lade de umiddelbare indskydelser råde... : )
    Det GØR nemlig godt!

    Også fortsat glædelig sommer til dig og resten af familien!

    SvarSlet
  2. Det var nemt at tage stemningsfyldte billeder, for der var bare så utroligt charmerende og smukt, Helle :o)
    Tak, og glædelig sommer til dig!

    SvarSlet