torsdag den 23. februar 2012

Små glæder…

 

 

DSC00651

 

Det er ofte det, man fokuserer på, der fylder. Og grå tristesse kan til tider vokse sig lidt for stor i min bevidsthed. Sådan en solskinsdag som i dag har været en vitaminindsprøjtning af frisk energi i mit system. Kombineret med en af årets første løbeture har det været lige, hvad jeg trængte til. Og jeg vil straks gribe anledningen og rette fokus mod alle de små glæder, der forskønner min hverdag. De små glæder har stor værdi, og har man øje for dem, vokser de sig måske endnu større og spreder lys i alt det grå.

 

DSC00647

 

Skønne sprøde tulipaner

 

DSC00625

 

En god kop stærk kaffe med mild mælkeskum i mit italienske yndlingskrus

 

DSC00662

 

Farvestrålende lysklatter på en mørk og stormfuld aften

 

DSC00669b

 

Forårsfriske karklude fra Søstrene Grene

 

DSC00673

 

Salte mandler – en himmerigsmundfuld, og et perfekt skud energi, når blodsukkeret er lavt…

Ingen kommentarer:

Send en kommentar