mandag den 1. oktober 2012

Fra mig til mig…

 

    Solskin

Yndighed

 

Den har faktisk været længe undervejs…

Tidsoptimist som jeg jo er, tænkte jeg, at sådan et par sekskanter måtte være hurtigt hæklede.

Men ret beset skal der en hel del til at dække en pude på begge sider. For slet ikke at tale om sammensyning og kanten, der også tog en del tid…

Så puden, der blev påbegyndt i foråret, nåede at opleve det meste af en sommer, før den var tæt på færdig. Og når det nu var kommet så vidt, besluttede jeg, at det sidste måtte vente, til den var landet i mit nye hjem.

Dermed blev den min helt egen indflyttergave – fra alle mig til alle mig.

Og jeg blev glad for den!

 

Farvelade

 

Facts:

Den er hæklet i helt almindeligt bomuldsgarn – hvad restekassen gemte…

Opskriften på hexagonerne har jeg fra Liselotte.

Puden måler 40 x 40 cm.

 

Farvelade

Ingen kommentarer:

Send en kommentar