mandag den 28. januar 2013

Her går det godt – send flere penge…

 

 

Flytterod

 

I lørdags var flyttedag, vi malede til det sidste, og blev så færdig, som jeg nu har besluttet at ville være. Min malelyst er blevet stillet for denne gang – så selvom man godt kunne finde flere flader, der kunne trænge, hvis man kiggede godt efter, er det ikke værre, end at jeg sagtens kan finde andre steder at lægge mit fokus.

Som altid er sådan en flytning temmeligt energikrævende, men alting er gået så godt, og jeg nyder at gå og finde mig tilrette her. Faktisk går jeg og bliver helt høj over, at dette nu er mit hjem. Jeg er flyttet fra de mest fantastiske naboer, og det bliver et savn. Men heldigvis er jeg jo ikke flyttet længere væk, end at vi stadig kan holde kontakten.

Og mit nye hjem er skønt. Her er lyst og rart, her er rigeligt med plads, og her er have. I dag har jeg fri, og mens jeg tømmer den ene kasse efter den anden, går jeg og glæder mig til min yndlingssøster om lidt kommer fra Sjælland for at gøre mig selskab i et par dage.

What’s not to like? :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar