onsdag den 2. januar 2013

Legetøj…

 

 

Lakseroulade

 

Jeg leger. Udforsker. Lærer nyt. Prøver mig frem…

Mit kamera ser ud som om, det har tænkt sig at opgive ævred. Jeg var lige ved at prøve at indstille mig på at leve med mit mobilkamera, der har sine åbenbare begrænsninger. Og ville efterlade bloggen endnu mere hensygnende, end den er i forvejen.

Men igen er jeg utroligt priviligeret og har fået et til låns. Et kæmpe monstrum, der levede et hengemt liv, og nu boltrer sig her.

Jeg skal bare lige lære det at kende.

Men se, hvad det allerede kan. Hvilken dybde…

Til gengæld kræver det sit at fragte det, og derfor bliver det vist mest herhjemme, det vil slå sine folder. Så årets nytårsbillede blev af min forret. Den var til gengæld også god. Og spist rub og stub. Sådan en lakseroulade kunne man godt lave igen en anden gang. Den er vitterligt lige så god, som den ser ud. Selv med nyt kamera!

3 kommentarer:

  1. Mums - det ser vildt lækkert ud :-)

    SvarSlet
  2. Og tak for opskriften, - den må jeg snart prøve !

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så lidt - jeg linker jo bare. Og den kan virkeligt anbefales :-)

      Slet