fredag den 6. december 2013

Blød landing…

 

 

Nedtælling

 

Mens Bodil raser af udenfor, sidder jeg og lander i en blød sofa, med uldtæppet om benene og med en killing indenfor rækkevidde, der gør sig til og beder om opmærksomhed, så jeg jævnligt må slippe tasterne.

Den sidste uge har mildt sagt været hektisk. Der har været meget at sætte sig ind i, og december måned er en voldsom måned at starte nyt job, i min branche såvel som så mange andre. Men det er samtidigt meget opløftende og spændende, og jeg nyder hver dag på arbejdet, også selvom jeg næsten ikke har været hjemme.

Og nu falder der ro på. Børnene er landet, og hvor er det dejligt. Foran os venter en weekend, der udover søndagsgudstjenesten ikke byder på andre planer end de juleforberedelser, vi har lyst til at kaste os over, masser af killingeklap og –kæl, og hygge i læssevis.

Så mon ikke selv kalenderlyset ender med at kunne følge med tiden…

Ingen kommentarer:

Send en kommentar