torsdag den 2. januar 2014

Godt nytår

 

 

Julelys

 

Forsigtigt lander jeg i starten af det nye år. Prøver at finde mine ben i den stille melankoli, der åbenbart skulle følge med i år.

Jeg havde ellers en skøn, skøn nytårsaften sammen med manden i mit liv – og selvom jeg manglede mine børn, nød jeg at være i rigtigt godt selskab.

I morgen kommer de under mine vinger igen, børnene. Og jeg glæder mig! Vi vil suge det sidste ud af deres juleferie, som varer helt til mandag morgen. Og til den tid skal julepynten også ned. Så har den også været fremme næsten til helligtrekonger, og sådan har jeg det bedst.

Håber I alle kom godt ind i 2014. Jeg ønsker jer et år fuld af glæde, varme, rummelighed og kærlighed.

2 kommentarer:

  1. Godt nytår, Annette til dig & dine. Det er skønt at se, at der er kommet liv på din blog igen :-)

    Kh Lene.

    SvarSlet
  2. Mange tak, Lene. Det er også helt godt at være her igen :-)

    SvarSlet