onsdag den 8. juni 2011

Forkælelse for krop og sjæl…

 

 

Dagene flyver afsted – i går havde vi sommerkoncert med kirkens børne- og pigekor, en aften med lige dele loppesæk, sangglæde, sommerfugle i maven og tusind spørgsmål til korlederen. En aften, der kræver overblik, syn for den enkelte, evnen til at svare på tusind spørgsmål, imens koret stadig holdes til ilden og tidsplanen overholdes. Koncerten gik godt, og korene kan snart geare ned mod sommerafslutningen, og det trænger vi nok efterhånden alle til…

 

IMAG0005

IMAG0006

 

Og endelig har jeg en ledig stund til at sætte mig og skrive om min mandag. Den var nemlig helt særlig – en dag sammen med min veninde, som bor i København, og som jeg meget sjældent er sammen med, bare sådan os to, helt uden børn og mænd på sidelinien. Hendes mand syntes, hun trængte til forkælelse, og valgte derfor at overraske hende med en dag sammen med en god veninde. Og veninden var heldigvis mig! Så vi havde sammen lagt rammerne for en hyggelig dag i Århus. Med rygmassage  hos ALTHEA (WAUW! Det kunne jeg sagtens klare at blive forkælet med igen!), skøn, skøn brunch på Emmerys, shopping, pause ved åen, pause på café, og til sidst en dejlig middag på Le Pagnol.

Og når man ind i disse rammer putter al den snak, sådan to snakkehoveder kan fylde i en dag, der er længe ventet – så kan det da kun blive en god dag! Da vi mætte og trætte kørte med toget hver sin vej hjem, var vi helt enige om, at det var en gentagelse værd.

2 kommentarer:

  1. Helle Nørgaard Nielsen8. juni 2011 kl. 22.31

    Nøjj, det lyder da helt fantastisk, Annette : )
    Jeg gætter på, det er Thomas og dig, der lavede overraskelser...

    SvarSlet
  2. Du er god til at gætte, Helle ;o) Det var helt fantastisk, han er god til at få gode idéer :o)

    SvarSlet