torsdag den 24. januar 2008

Sommerferie

 


Jeg er ikke særligt berejst. I mit barndomshjem var der ikke råd til udlandsrejser, og Brian og jeg fik os alt for tidligt bundet i hus, og hvad dertil hører, så det er først nu, der er luft i økonomien til at udforske andre lande. Og jeg elsker det!!! Jeg har også nydt vores mange ferier i Danmark (især, når vejret har artet sig), men det er altså spændende at møde nye kulturer, landskaber osv.

Sidste sommer var vi i Frankrig, min første ferie i det skønne land, men bestemt ikke min sidste, hvis det står til mig! Billederne taler vist deres eget sprog...



















Vores næste sommerferie er lige bestilt - en uge i Sydsverige sammen med min familie, og en uge i Polen sammen med gode venner. Jeg glæder mig!

6 kommentarer:

  1. Det ser dejligt ud.

    Vi skal til provence til sommer, jeg drømmer om lavendelmarker så langt øjet rækker ;-)

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  3. Det lyder virkelig dejligt, Valdemarsro :o)
    Vi var i den nordlige del af Frankrig, så lavendelmarker så vi ikke nogen af - billedet er bare fra et lille bed ;o)
    Men jeg vil også meget gerne til Provence. Det må komme - senere...

    SvarSlet
  4. PS. Du havde skrevet to ens indlæg, derfor har jeg slettet det ene ;o)

    SvarSlet
  5. Jeg skal også til Sydsverige sammen med 1-2 veninder. Det er ikke helt afgjort endnu, hvor mange vi bliver. Men det bliver i hvert fald i uge 29.
    Hvilken uge skal I til Sydsverige ?

    SvarSlet
  6. Sjovt, Helle! Vi skal afsted i uge 30, så vi kommer nok lige til at krydse hinanden på vejen :o)

    SvarSlet