søndag den 29. august 2010

Sommerhæklerier

 

Vi er inde i en feststime i disse uger. Ikke det værste, man kan rode sig ind i, hvis man spørger mig.

I går var det kobberbryllup, der var på programmet.

Jeg elsker at gøre lidt ekstra ud af kortet, der følger med gaven, hvis jeg ellers har tid og overskud til det. Det havde jeg denne gang. Og da kobberbruden er trofast medlem af hækleklubben, skulle der selvfølgelig hæklerier på kortet. En dejlig stump sommer, før den går på hæld.

 

Blomsterorgie

 

Det blomstrede papir har jeg printet fra Liselottes overskudslager.

Sommerfuglene så jeg her, og maguritten er første forsøg ud fra Karens angivelser.

Hvor finder man meget guld i blogland!

PS. Festen var fantastisk god! Havefest i smukt pyntet telt, med en overflod af dahlia uden for vinduerne, skøn mad, dejlige venner, masser af snak, musik og sjov i gaden! Det er da kun til at blive glad af!

2 kommentarer:

  1. Hej Annette!
    Ma bare give dig ret - en fantastisk dejlig aften i godt selskab :-)

    Knus fra Pia

    SvarSlet
  2. Dét var det, Pia :o) Tak for sidst!

    SvarSlet