tirsdag den 20. oktober 2009

Forberedelser

 

Der skrives invitationer og ønskesedler. På søndag kommer en del af familien, og på torsdag, selve DAGEN, kommer hele klassen på besøg.

 

Kulørt underskrift

 

Det er Freja, der fylder, og hun glæder sig!

Og jeg har fundet hæklenålen frem, for jeg synes nu, det kunne være så hyggeligt med Karens skønne, små, hjemmehæklede flag. Og da det er et lille, overkommeligt projekt, får det lov at afbryde Frejas top, som ellers næsten er færdig. I første omgang er det de små lagkageflag, der produceres, og hvis tiden er til det bliver her også pyntet op med små flagranker hist og her.

 

Flaghækleri

4 kommentarer:

  1. Sikke søde flag - jeg glæder mig til at se dem "live"!
    Og hvor ser de invitationer bare hyggelige ud : )

    SvarSlet
  2. Helle, jeg synes også, det var en vildt god og sød ide! Og så er de jo miljøvenlige - kan genbruges ;o)

    SvarSlet
  3. Tillykke på forhånd med hende. Sikke dejlige små flag hun får med sig på dagen. Jeg bliver simpelthen nød til at lære at hækle for der er så mange skønne ting man kan trylle frem med sådan en hæklenål.

    SvarSlet
  4. Tak for det, Marina - og hyggeligt at have dig i kommentarfeltet igen :o)
    Det er faktisk ikke så svært at hækle - og det vrimler med skønne idéer derude...

    SvarSlet