fredag den 9. april 2010

Problemer med kommentarboksen…

 

Min kommentarboks driller mig – når jeg vil svare på jeres kommentarer, er det ikke altid, min kommentar bliver gemt. Det sker efterhånden jævnligt, at de bare forsvinder ud i intetheden. Nogle gange opdager jeg det først efter noget tid, og det kan bl.a. være derfor, der går lidt lang tid, inden I får svar (andre gange er det bare fordi, jeg er optaget af noget andet ;o)

Men jeg vil gætte på, at den ikke kun driller mig, men også jer, der ønsker at lægge en kommentar hos mig – så jeg vil bare lige gøre opmærksom på, at det ikke er mig, der går og sletter jeres kommentarer. Det er det store tomme cyberspace, der sluger dem – hvorfor ved jeg ikke, og jeg har heller ikke talent til at finde ud af det – jeg håber bare, det snart holder op, for det er da ærligt talt lidt irriterende…

2 kommentarer:

  1. Jeg synes blogger har haft lidt problmer på det sidste, jeg har oplevet flere steder at mine kommentarer er forsvundet.

    SvarSlet
  2. Og det svar, jeg så skrev til dig, Marina, forsvandt... Bare lige for at understrege det ;o)
    Fra nu af vil jeg huske at copy-paste min kommentar, inden jeg trykker 'udgiv' - så er det da i det mindste nemt at gentage...
    Håber virkeligt, de får det udbedret snart, det er da trist at gå glip af alle de hyggelige kommentarer!

    SvarSlet