lørdag den 3. april 2010

Uhmm… salat…

 

Speltsalat

 

Salatsæsonen er skudt godt igang med en af mine yndlingssalater – spelt med broccoli, avocado, ærter, hakket mynte, feta og ristede græskarkerner. Den er meget lækker og så fyldig, at selv Brian, der ellers godt kan savne kødet, når jeg bliver for grøn, synes det var helt okay uden…

Det er nu et par dage siden, vi fik salaten, men jeg har lige nydt resterne til min frokost – jeg er hjemme for en kort bemærkning efter at have spillet til et par begravelser, men ellers har vi ferieret i et par dage hos mine svigerforældre. Dejligt at kunne slappe af sammen med familien imellem alle påskens gudstjenester.

Om lidt vil jeg sætte mig i bilen igen og køre tilbage til Århus. Jeg har ikke noget imod de lange køreture, bare der er noget godt i højttaleren. På vej hertil var det Nik og Jay – på tilbagevejen bliver det Gabriel Faurés Requiem – kom ikke og sig, at jeg ikke har en bred musiksmag ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar