mandag den 27. september 2010

Til pynt

 

 

Pynt til øreflipperne

Små og fine

 

Jeg kommer ikke på mange nye idéer selv – til gengæld har jeg stor glæde af al den inspiration, jeg finder rundt omkring i blogland, bøger og blade, og hvad der ellers krydser min vej.

Således kan jeg heller ikke prale af selv at have opfundet den dybe tallerken i forhold til disse hæklede ørenringe – jeg kan bare ikke huske, hvor jeg så noget, der lignede.

Men søde er de, hæklet i broderigarn (3 tråde og med nål nr. 1,75) – og jeg har rigtigt mange farver i den æske, jeg faldt over for nogen tid siden, så der er mulighed for mange forskellige farvekombinationer.

Selve ørenringene er fra Pilgrim, de findes i forskellige udformninger, både guld og sølv, og man kan få løse vedhæng til. Det med vedhængene klarer jeg så selv, og da jeg fandt ørenringene til halv pris, er det jo nærmest et kup!

Det er ikke så ringe endda… 

 

Og så i skønne farver

Ingen kommentarer:

Send en kommentar