onsdag den 27. april 2011

Årets første…

 

 

DSC05856

DSC05860

DSC05867

 

Den er noget helt særligt, årets første buket fra haven.

Vi har ikke så mange tidlige forårsblomster, så dem nænner jeg ikke at plukke ind. Lidt grene har jeg haft stående, men de tæller ikke i den bog – så af blomster fra haven er dette årets første buket.

Den første af mange…

Jeg elsker at kunne plukke ind, sætte sammen, variere og se stilen skifte med årstiden. Og fordeler ivrigt buketter rundt i huset. Det gør mig høj at vide, at den sæson er skudt i gang igen!

I morges såede jeg stolt kavaler i haven. Og i udestuen er der spirer til forhåbentligt mange buketter.

Fantastisk!

4 kommentarer:

  1. Jeg kan næsten dufte din buket, Annette :-)

    SvarSlet
  2. Iih, lidt misundelig er jeg altså. Din have ser så fantastisk ud og det samme gør buketten!

    SvarSlet
  3. Blomster er skønne. Her er det lige omvendt. Jeg plukker sjældent en buket til vasen, men nyder dem i haven, og har rigeligt af tidlige blomster, men ikke så mange senere :-)

    SvarSlet
  4. Den dufter skønt af hyacint, Therese :o)

    Malene, jeg er altså også bare SÅ glad for den :o)

    Pia, jeg er også altid lidt delt, når jeg plukker ind - sørger omhyggeligt for ikke at plukke så meget, at det ses - og at så så mange sommerblomster, at der er rigeligt at plukke af ;o)

    SvarSlet