torsdag den 14. april 2011

Påske-hvaffor-noget??

 

 

DSC05519

 

Der fables om påskeferie alle vegne… Den slags er der ikke noget, der hedder i min branche. Og det er også helt okay, for påsken er en højtid, jeg holder rigtigt meget af. Så jeg nyder at gå på arbejde, at spille de skønne påskesalmer og male begivenhederne i musik, der bevæger sig helt ud i de dramatiske kroge fra den mørkeste langfredag til den sejrrigeste påskedag.

Før vi når så langt er der en del forberedelse, for der er mange gudstjenester at holde styr på, og så har vi lige 3 konfirmationsgudstjenester i weekenden. Også en begivenhed, der er skøn at være en del af, selvom den beslaglægger en del af tiden, hvor resten af familien holder fri. Jeg nyder jo også, at de hygger derhjemme, kommer ned i gear og ikke skal tidligt op eller have smurt madpakker.

Og i morgen har jeg fri! Det skal nydes, og hvad er så næsten bedre end at tilbringe en forårsdag i Århus (undskyld, Aarhus…)? Det bliver en dag uden de store dagsordner andet end at gøre, hvad der falder mig ind. Om det så bliver skovtur, botanisk have, latinerkvarter, café eller strøgtur – eller lidt af det hele, det vil tiden vise… Uanset hvad, så glæder jeg mig vildt!

 

DSC05525

2 kommentarer: