søndag den 10. april 2011

Sommerligt…

 

 

DSC05459

DSC05449

DSC05452

DSC05447

DSC05455

DSC05458

DSC05464

DSC05465

DSC05473

 

Når nu koncerten i eftermiddag endte med at blive aflyst, skulle man da være et skarn, hvis man ikke kunne nyde sådan en foræringseftermiddag i haven.

Sikke en forårsdag, det har været!

Med frokost i det fri, stangtennis og kongespil, en morfar på et tæppe i solen, godt pakket ind for at være på den forsigtige side, årets første (og tiltrængte!) oprydning i bedene, duftende vasketøj i solen og lidt farve på de blege kinder.

Og scilla i hobetal. Mange, mange flere end sidste år – gad vide om de fortsætter med at brede sig så flittigt? De skal ikke høre for det fra mig, hvis de gør.

2 kommentarer:

  1. Smukt :-) Jeg elsker den sarte lilla farve, de blomster ha. At de hed "Scilla" anede jeg ikke, så tak for det, for jeg har ofte tænkt over hva' det mon var for en størrelse, når jeg har gået forbi dem :-)

    SvarSlet
  2. Therese, jeg tror også, det var i blogland, jeg blev klog på det navn - så det var så lidt ;o)
    Jeg er også vild med deres farve, og at de ofte optræder som et helt hav...

    SvarSlet