lørdag den 23. april 2011

Æg og traditioner

 

 

DSC05743  DSC05745

DSC05747  DSC05748

DSC05762

DSC05769

DSC05754  DSC05440

DSC05441  DSC05757

DSC05521

 

Først nyde, så yde – dagen startede traditionen tro med at male de blødkogte æg, vi siden spiste med stor velbehag til vores morgenmad.

Rendyrket hygge, som jeg husker den fra min barndom, og som det er et stort ønske for mig at føre videre. Dog ikke påskemorgen, som vi plejede at gøre det – for i dag har jeg haft fri og god tid fra morgenstunden.

Derefter fløj dagen afsted over stepperne, med rengøring og tøjvask, indkøb og skurprojekt. Det begynder at tage form derude. En bænk er næsten klar til at blive sat op, den hvide farve breder sig indvendigt – langsomt men sikkert.

Superaktive har vi været, og vi glæder os over, at de sidste par dage er helliget afslapning og hygge med familien. Det er en rigtig god plan, kan jeg mærke…

Rigtig glædelig påske til jer!

2 kommentarer:

  1. Hej Annette!
    Din blog var synlig på computeren og Thomas' kommentar var: Har Freja og Emil prøvet det der i virkeligheden? :-)
    Og det havde de jo :-)

    Knus Pia

    SvarSlet
  2. Hehe, den var god, Pia :D

    SvarSlet