søndag den 16. januar 2011

Wallah min fætter

 

 

Må man ikke godt blære sig lidt med lånte fjer…?

Når nu det rent faktisk er min fætter, der giver den gas i Fallulahs band (man kan godt nok ikke rigtigt se ham, men han er med, det lover jeg!) – og var med til at vinde P3 Prisen i fredags.

Det er totalt sejt og godt gået, og jeg er tæskestolt på hans vegne!

Og så synes jeg forøvrigt, det er et vildt fedt nummer…

 

 

Til gengæld kan man tydeligt se fætteren min på denne version – det er ham den lyshårede, der starter på trommer og senere skifter til guitar ;o)

 

2 kommentarer:

  1. Uuhuh,unge pæne fyre med guitar! Det har altid været min svaghed. Ham jeg endte op med er så lige blevet lidt mindre ung og tynd og guitaren har han lagt på hylden. Men alligevel, ikk'!

    Tillykke med fætteren.

    SvarSlet
  2. Susling, han har det sikkert stadig i sig, din guitarist ;o) Og jeg har på fornemmelsen, at du var rigtig heldig med ham - og han med dig :o)
    Tak.

    SvarSlet