fredag den 28. maj 2010

En helt nødvendig investering…

 

 

Sony DSC-HX5

 

Jeg har fået nyt legetøj. Eller VI har… Jeg tror ikke, jeg får det helt for mig selv, og det er også helt ok.

Det er helt vildt, hvad det kan! Det er lige kommet ind ad døren her til aften, så jeg har kun leget lidt med det (og er ikke kommet til den del, der handler om at få pakket kabler ud og få billederne lagt over på computeren) – men jeg kan allerede tydeligt fornemme, hvordan det slår det gamle med mange tusinde kilometer, når det handler om at fotografere uden blitz i dunkel belysning. Det er som en drøm!

At det så oven i købet også har et batteri, der virker, og dermed kan tage mere end 7 billeder uden at løbe tør for strøm, giver jo helt nye muligheder. Man kan rent faktisk tage kameraet med sig og regne med at kunne tage billeder uden for matriklen. En ikke helt uvæsentlig egenskab, især her på kanten af en sommerferie…

3 kommentarer:

  1. Sejt - tillykke med det :-)

    SvarSlet
  2. Miriam (Søster)30. maj 2010 kl. 18.44

    Tillykke med legetøjet! Den glæder jeg mig til at udforske nærmere når vi engang ses igen :o)

    SvarSlet
  3. Tak, begge to - det er nemlig helt vildt sejt :o)

    SvarSlet