fredag den 14. maj 2010

Jeg ønsker mig…

 

Sadelbetræk

Cykelkurv 

Nyt og festligt antræk til cyklen…

Og når jeg nu er i gang, kan jeg da også lige finde på et par ting mere…

 

Gulvpude

Rie Elise Larsen

Lemonadekasser

Vasketøjskurv

Sengetæppe

Taske

 

For slet ikke at tale om de skønne kjoler fra Du milde og Avoca…

 

 Du milde kjoleDu mildeAvoca kjole    

 

Og meget, meget mere…

Alt er set hos Box de Lux. Det er vist meget godt for min pengepung, at det ligger så langt væk – og at jeg er for nærig til at betale porto…

4 kommentarer:

  1. Ja men så er det så herligt at det er ganske gratis at fylde i den virtuelle indkøbsvogn. Man skal bare huske at efterlade den pænt inden der skal betales....

    Mange, mange tak for din søde kommentar inde på Badut. Du gjorde mig rigtig glad for jeg holder jo også rigtigt meget af dig.

    SvarSlet
  2. Det er jo det, Marina - det kan blive et være hyr for dem at rydde op efter os, der bare lader alting flyde ;o)

    Og selv mange tak. Du gør også mig meget glad - jævnligt :o)

    SvarSlet
  3. Dejligt at ønsker ikke koster noget :-) Og sikke mange flotte ting, som jo lige er dig :-)

    Knus fra Pia

    SvarSlet
  4. Ja, Pia - de er lige mig... - Det er også derfor, jeg er så vild med Box de Lux :o)

    SvarSlet