onsdag den 19. maj 2010

En skønhedsplet

 

  Skønne farver

Tulipaner og hyacinter

 

Blomster gør mig glad. Farver gør mig glad. Og et farverigt blomsterhav som dette gør mig meget glad.

Jeg går ofte forbi dette bed i Mindeparken på min morgengåtur, og hver gang tænker jeg, at jeg gerne ville forevige det skønne syn. Men nu må I nøjes med mobilens ringe evne til farvegengivelse, for kameraet får ikke lov at komme med på gåturen – der vil jeg have hænder og skuldre fri.

Så I må tro mig på mit ord, når jeg siger, at det er bed er fænominalt godt sammensat – jeg er vild med farvekombinationen, og mine øjne drages, hver gang jeg kommer forbi sådan en skønhed.

Tænk at nogen gør sig umage for at lave sådanne pletter, der forskønner vores liv! Det er da en luksus!

 

Mmmm...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar