tirsdag den 12. oktober 2010

Den smukkeste film

 

Hvis man som jeg følger Claus Dalbys blog eller har studeret hans bøger, kan man næppe være uenig i, at den mand kan noget med planter og med et kamera. De to ting i kombination giver de smukkeste udtryk, som jeg jævnligt glæder mig over, når jeg kigger forbi på bloggen.

Nu kan man fornøje sig med endnu en bog, der kommer på markedet om et par dage – en havedagbog, til egne notater, men allerede nu er den et studie værd. Den er nemlig fyldt med de smukkeste billeder. Hele årets gang set gennem Claus Dalbys kameralinse.

 

Claus Dalby Et haveår

 

På forlagets hjemmeside kan man smugkigge i bogen, hvis man klikker der, hvor der står “Se hele bogen. Klik her” – men gør det ikke, hvis du har travlt! Man bliver suget ind i det eventyrlige univers. Den er utroligt smuk! Jeg har lige siddet og ladet alle siderne bladre igennem - havde slet ikke lyst til at stoppe igen. Det er ro og skønhed for krop og sjæl at lade et år defilere forbi på den måde!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar