fredag den 19. februar 2010

Dejlige feriedage

 

Vi har haft nogle skønne dage med familie og venner. Dage med tid og ro til snak, afslapning, håndarbejde og leg med børnene. Med gåture i den frostklare luft, med god forplejning og ikke mindst – godt selskab.

Nu nyder vi at være hjemme igen, vi landede i går aftes, og turen gennem det snepyntede landskab gik helt uden problemer.

I dag er der god tid til at lande, pakke kufferter ud, vaske tøj, rydde lidt op hist og her, hygge sammen og hver for sig, måske en tur på biblioteket, og gerne et par pinde på strikketøjet.

Lapperne er endelig blevet færdige. Lige nu roterer de i maskinen, for de er lidt løse i kanterne, og jeg håber at lidt pres kan rette op på det, inden de bliver hæklet sammen, og kan pryde vores puf. Jeg glæder mig meget til at se det færdige resultat.

 

Elvira 

 

Og så er der strikketøj på pindene igen – skønt. Det er igen Elvira, men denne gang som voksen, der står for tur, og jeg er endnu engang helt vild med det farvespil, der er i garnet fra Holst. Det garn får gerne en fast plads i mit lager!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar