fredag den 5. juni 2009

Disneyguf af den gode slags

 

Til den søde tand

 

Nogle gange står den på slik, andre gange popcorn eller is – men noget lækkert skal der til, når der ses Disneysjov, hvis man spørger børnene.

Og det, der er usundt, er jo som bekendt lækkert. Det ved alle og enhver.

Men jeg kan lide at pirre til den opfattelse. Og jeg fryder mig, når sådan et fad bliver godtaget uden brok, når der oven i købet spørges, om småkagerne er hjemmebagte og uhm’es over både dem og nektarinerne. Og alt forsvinder som dug for solen.

Så tænker jeg, at det alligevel ikke er helt galt fat med de to (for at sige det på godt vestjysk) – et eller andet har vi nok gjort rigtigt…

(og så ikke et ord mere om mad i aften, det lover jeg!)

2 kommentarer:

  1. I har helt bestemt gjort meget rigtigt i forhold til jeres 2 dejlige poder, Annette! Det skal I ha`... : )

    SvarSlet
  2. Tak, tak, Helle :o)
    Det håber jeg også, vi har :o)

    SvarSlet