mandag den 15. juni 2009

Solnedgang i egen have

 

Solnedgang

 

Aaaahhh…

13 kommentarer:

  1. Skøøøøøøøøønt...... : )

    SvarSlet
  2. Miriam (Søster)15. juni 2009 kl. 23.37

    Nøj hvor jeg glæder mig til at se det in real life!!!

    SvarSlet
  3. Hvor ser der skønt ud. Stort tillykke med overtagelsen af huset.

    SvarSlet
  4. Miriam, jeg glæder mig også helt vildt til at vise jer det!!

    Mange tak, Anette :o)

    SvarSlet
  5. Hej.. Jeg følger efterhånden fast med her hos dig,men det er nok lidt småt med kommentarene. Jeg har glædet mig sammen med jer, til at se det nye hus og have og sikke nogle fine billeder du nu kommer med! Hold da op en lækker have og terasse.. Jeg forestiller mig mange lange hyggelige aftener der.. :o) Tillykke med det hele!

    SvarSlet
  6. Sikken en udsigt! Mange gange tillykke, det ser virkelig skønt ud. :o) Jeg glæder mig til manden min og jeg flytter i hus i midten af næste måned, ventetiden er efterhånden ulidelig. ;o)

    SvarSlet
  7. Hvor ser det altså bare helt og aldeles fantastisk ud! Glæder mig til at se det, og er da på ingen måde misundelig ;)

    SvarSlet
  8. Velkommen her, Laila :o)
    Det er en fantastisk have - jeg glæder mig rigtig meget til alle de skønne timer, vi får der!

    Tak, Puttenings - jeg kan godt forstå, ventetiden er lang. Jeg nyder også, endelig at komme i gang.

    Louise, jeg glæder mig også til at vise jer det :o)

    SvarSlet
  9. I får det så dejligt der, Annette, sikke dog en smuk aften at starte jeres nye liv i huset op på!

    Glæder mig til at følge jeres indtagelse af alt det nye.
    Tillykke med det...

    SvarSlet
  10. Jamen altså da! Det må man da sige og jeg kan kun tilslutte mig søster 2 - jeg glæder mig også!!

    SvarSlet
  11. Det gør vi, Anne :o) Og det bliver bedre og bedre!

    Jeg glæder mig også, bror Sleepy :o)

    SvarSlet
  12. Tillykke med jeres nye hus, og sikke en terrasse at byde solnedgangen på :-)

    SvarSlet
  13. Tak, Lene - ja, den er skøn :o)

    SvarSlet