mandag den 29. juni 2009

I dag

 

En lille hyggelig leg, set hos Anne – et øjebliksbillede, der vil bære stærkt præg af den nylige flytning…

 

Udenfor mit vindue er der… sval sommerluft og en ny og spændende udsigt.

Jeg tænker på… at jeg er et heldigt og rigt menneske.

Jeg er taknemmelig for… vores fantastiske hus, og al den hjælp, vi har fået.

I køkkenet er der… pakket ud! Og i badeværelset ligeså.

Jeg er klædt i… sommertop og trekvart-jeans – praktisk og let.

Jeg laver absolut ingenting.

Jeg skal…  snart i seng.

Jeg læser… “Quentins” af Maeve Binchy – letfordøjelig feel-good-roman.

Jeg håber… at det dejlige vejr vil fortsætte til vi får ferie og lidt mere tid til at nyde det.

Jeg hører… fuglesang og et tog i det fjerne.

Rundt om i huset… er der flyttekasser.

En af mine yndlingsting er… det nye, skakternede gulv i køkkenet, og de franske døre.

I løbet af weekenden skal jeg nå... at pakke ud og male børneværelserne.

Af billeder har jeg lyst til at dele… udsigten fra min sofa – med flytterod, dårlig belysning og det hele… Take it or leave it.

 

Kig til køkkenet

4 kommentarer:

  1. Miriam (søster)30. juni 2009 kl. 18.27

    Hvor ser det bare spændende ud det hele!! Og hvor ser det godt ud. Jeg glæder mig helt vildt til at se det. Det har jeg vist skrevet en million gange efterhånden, men jeg glæder mig virkelig - I can't help it..

    SvarSlet
  2. Hvor er du sød, Miriam :o)
    Jeg glæder mig altså også helt vildt, til du kommer og ser det...

    SvarSlet
  3. Dejligt at se den nye bolig med møbler og personlige ting - det ser jo straks hyggeligt og hjemligt ud!

    SvarSlet
  4. Helle, jeg nød også at se stuen første gang med vores egne ting - det er jo noget helt, helt andet :o)

    SvarSlet