onsdag den 4. november 2009

Det kan hurtigt blive en sjovere dag…

 

Og så endda på tilbud...

8 kommentarer:

  1. Hvor er de fine! Superflot brun farve.

    SvarSlet
  2. Whau hvor er de flotte. Der er intet som nye stovler.
    Saa kan vinteren bare komme an:-)

    SvarSlet
  3. Hov - de ligner jo dem jeg gerne vil ha.... hvor har du fundet dem???:-) De er helt vildt fede!!! Tillykke m. dem!

    SvarSlet
  4. Jeg er også rigtig glad for dem, Stine - har længe haft kig på den farve...

    Det kan den, Ravheksen, men ikke til de støvler - det er de vist ikke varme nok til ;o)
    Men jeg blev enig om (det var egentlig ret let), at jeg havde fortjent nye støvler ;o)

    Tak, Lisbeth :o) Det er ikke Angulus - men et billigere bastard-mærke, fundet i Havanna Shoes til 400,- Men farven er god nok :o)

    SvarSlet
  5. Åh, sådan et par gad jeg også godt eje :-) Hvor er de bare flotte!!

    Knus Pia

    SvarSlet
  6. Jeg tror, de har flere i butikken, Pia ;o)

    SvarSlet
  7. Nye støvler... Det er super flotte ;-)

    SvarSlet
  8. Jeg er helt enig, Jeannette Mariae ;o)

    SvarSlet