tirsdag den 17. november 2009

Netløs

 

Jeg lever endnu, sådan da – har bare ingen internet derhjemme, og det kan såmænd være udfordring nok endda. Abstinenserne begynder at blive udtalte, så det var skønt at komme på arbejde, hvor der er net i massevis.

Efter halvanden time fra morgenstunden med konfirmander er det godt at slappe lidt af i blogland, inden arbejdsdagen fortsætter med øvning, kontorarbejde og orgel/klaverelever.

Jeg tror også lige, jeg skal have gang i printeren. Liselotte deler gavmildt ud af alt sit juleklip, og da vi skal have hygge- og filmaften med pigekoret på fredag, fik jeg lige en idé til tiden mellem pizza og film – det ville da være oplagt at hygge med lidt klippe-klistre og få korlokalet pyntet op til jul. Jeg er ret sikker på, at det vil blive en success…

2 kommentarer:

  1. Uh ja, så afhængig man er af det "skidt". Man finder bare først ud af afhængigheden, når man ikke har fået sin dosis af det et par dage.

    Godt der er kommet hul igennem igen :0)

    SvarSlet
  2. Septemberliv - ja, det er frygteligt, så afhængig, man bliver ;o)
    Jeg overvejer nogle gange at tage en kold tyrker og holde en pause, men det har jeg jo alligevel ikke rigtigt lyst til.

    SvarSlet